Pirkti iš mūsų parduotuvės labai paprasta ir susideda iš kelių žingsnių.

1 žingsnis – produkto pasirinkimas

Visi parduotuvės produktai suskirstyti į penkias pagrindines grupes, kuriose yra produktų subkategorijų, kad būtų lengviau rasti jus dominantį produktą.

Pagrindinės grupės visada yra puslapio viršuje. Pasirinkus jus dominančią grupę, rodomas išplečiamasis sąrašas su mūsų parduotuvėje siūlomų prekių subkategorijomis.

Pasirinkus subkategoriją, rodomas produktų sąrašas su jų pavadinimais, nuotraukomis ir kainomis.

Produktų sąraše galite pereiti prie konkretaus produkto:

– spustelėdami gaminio pavadinimą,

– paspaudę ant jo nuotraukos

– paspaudę “Daugiau”

Jei ieškote konkretaus gaminio ir žinote gaminio pavadinimą arba simbolį (visą arba tik jo dalį), įveskite jį į paieškos laukelį, esantį viršutiniame dešiniajame istorijos kampe, ir paspauskite didinamojo stiklo simbolį.

2 žingsnis – užsakymo pateikimas

Jei nusprendėte užsisakyti gaminį, paspauskite mygtuką “Į krepšelį”. Bus rodomas visų jūsų krepšelyje esančių produktų turinys.

Bendra šiuo metu pirkinių krepšelyje esančių produktų vertė taip pat rodoma puslapio viršuje dešinėje pusėje esančioje piktogramoje “Krepšelis”. Paspaudę šią piktogramą galite patikrinti savo pirkinių krepšelio turinį.

Puslapyje “Krepšelis” matysite pasirinktų produktų sąrašą, jų vertę, pristatymo mokestį ir viso užsakymo vertę.

Krepšelio turinį galite laisvai keisti pašalindami iš jo produktus, spustelėdami raudoną žymę “Pašalinti” arba keisdami užsakytą kiekį, įvesdami norimą reikšmę į laukelį “kiekis” ir spustelėdami “Atnaujinti” .

Jei į pirkinių krepšelį norite įtraukti kitų produktų, spauskite mygtuką “Tęsti apsipirkimą”.

Jei jau užpildėte pirkinių krepšelį ir žinote, ką norite užsisakyti, spauskite “Užsakyti”.

Jei dar neturite mūsų paskyros ir apsiperkate pirmą kartą, sukurkite paskyrą arba pasirinkite galimybę užsisakyti neprisijungę. Jei esate registruotas naudotojas, prisijunkite.

Norint pateikti užsakymą, būtina užpildyti visus privalomus formos laukus.

Duomenis galima pataisyti arba papildyti spustelėjus mygtuką “Atgal” arba “Pakeisti”.

Prieš galutinai patvirtindami užsakymą patikrinkite, ar visa užsakymo informacija yra teisinga.

Užsakymo patvirtinimas priklauso nuo to, ar sutinkate su “Parduotuvės taisyklėmis”.

3 žingsnis – užklausos siuntimas

Jei turite klausimų apie užsakomus gaminius arba norite gauti papildomos informacijos, siųskite užklausą apie konkretų gaminį arba pirkinių krepšelį spustelėdami mygtuką “Siųsti užklausą”. Mūsų darbuotojas su jumis susisieks per 15 minučių, atsakys į jūsų klausimus, paaiškins abejones ir nustatys užsakymo detales.

4 žingsnis – užsakymo apdorojimas

Jūsų užsakymui bus suteiktas numeris ir jis bus išsiųstas į internetinę parduotuvę, apie tai jums bus pranešta el. paštu.

Kai mūsų darbuotojas patikrins jūsų užsakymą ir patikrins, ar yra užsakytų produktų, gausite el. laišką, kuriame informuosime apie kitą užsakymo etapą. Jei užsakymo tikrinimo proceso metu jums reikės susisiekti su mumis telefonu, mes su jumis susisieksime.

Kai užsakymas bus patvirtintas, priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo, užsakymas bus perduotas apdoroti.

Pasirinkus Mokėjimas pristatant, užsakymas bus perduotas paruošti išsiuntimui.

Kitame etape gausite el. laišką, kuriame bus pranešta apie siuntą ir jos sekimo numerį.

Jei pasirenkate mokėti banko pavedimu, prekės bus išsiųstos tik tada, kai mums bus pranešta, kad lėšos įskaitytos į mūsų sąskaitą.

Užklausą dėl užsakymo bet kuriuo metu galite siųsti el. paštu : sklep@hotelpartner24.pl arba susisiekti su mūsų darbuotojais telefonu 690 015 551.

Dirbame : nuo pirmadienio iki penktadienio 8.oo – 16.oo.