Siūlomiems gaminiams suteikiama 24 mėnesių garantija.

BALDŲ NAUDOJIMO IR PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS

  1. Baldai turėtų būti naudojami pagal jų konstrukciją ir paskirtį.
  2. Baldai turi būti pastatyti ant lygaus paviršiaus.
  3. Baldai turi būti naudojami patalpoje, sausoje ir apsaugotoje nuo kenksmingo veiksnių, galinčių sukelti negrįžtamą žalą, poveikio, taip pat nuo tiesioginių saulės spindulių. Baldų naudotojams taikomos tokios klimato sąlygos:
  4. (a) santykinė oro drėgmė 40-70 %,
  5. (b) temperatūra 15-39 °C
  6. Baldai neturėtų būti pastatyti arčiau kaip 0,5 m nuo aktyvių šilumos šaltinių (radiatorių, viryklių).
  7. Lakuotus baldų paviršius reikia saugoti nuo įbrėžimų ir sumušimų.

GARANTIJOS PRINCIPAI

  1. Teritorinė garantijos apsaugos taikymo sritis apima Lenkijos Respublikos teritoriją.
  2. Garantija galioja 24 mėnesius ir skaičiuojama nuo baldų pardavimo pirkėjui dienos.
  3. Garantas atsako už parduotų baldų defektus ir žalą, kuri yra neišvengiama tokių defektų pasekmė, jei baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir tinkamomis sąlygomis (žr. I punktą).
  4. Garantinių paslaugų teikimo sąlyga – pirkėjas turi pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą).
  5. Garantiniu aptarnavimu laikomas garanto atliekamas nemokamas specializuotas remontas, skirtas baldų defektams pašalinti.

SKUNDŲ NAGRINĖJIMO PROCEDŪRA

  1. Pretenziją dėl defektų siųskite raštu.
  2. Garantas per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos praneša Pirkėjui apie skundo priėmimą arba apie tai, kad jis laikomas nepagrįstu, pateikdamas raštišką atsakymą.


  3. Skundas bus išnagrinėtas: – patikrinimo dieną, jei defektas, garanto vertinimu, yra pašalinamas ir jį galima pašalinti vietoje; – per 30 darbo dienų nuo pranešimo klientui apie skundo nagrinėjimo būdą termino pabaigos dienos, jei dėl defekto pobūdžio jį reikia pašalinti gamykloje. Tokiu atveju gamintojo tarnyba atsiims baldus su remonto protokole nurodytu kvitu, o po remonto baldai bus pristatyti klientui.
  4. Jei defekto neįmanoma pašalinti įprastomis verslo sąlygomis, remonto laikotarpis gali būti pratęstas Kliento sutikimu.


  5. Skundo nagrinėjimas nevilkinamas, jei: – garanto atstovas sutartu laiku atvyko į kliento patalpas, kad išnagrinėtų skundą, tačiau negalėjo to padaryti dėl nuo kliento priklausančių priežasčių – baldai laikomi taip, kad jų neįmanoma apžiūrėti arba to neleidžia padaryti jų higieninė ir sanitarinė būklė.
  6. Jei pirkėjas du kartus neleido suteikti paslaugos, laikoma, kad jis atsisakė savo teisių.

GAMINTOJO GARANTIJA NETAIKOMA

  1. Mechaniniai gaminio pažeidimai ir jų sukelti defektai, atsiradę ne dėl gamintojo kaltės.
  2. gedimas ar žala, atsiradusi dėl netinkamo naudojimo ar kliento neatsargumo.
  3. Transportavimo ir tvarkymo metu padaryta žala (netaikoma Tiekėjo atliekamam transportavimui).
  4. Neįgaliotų asmenų pakeistus ar kitaip modifikuotus produktus.
  5. gaminio nusidėvėjimas.