MILSYSTEM HORECA LIMITED LIABILITY COMPANY

(BUVUSI: )

ĮSIKŪRUSI STAMBIUOSIUOSE MIESTUOSE

www.sklep.milsystem.pl

§ 1. PRELIMINARIOS NUOSTATOS

  1. Šios taisyklės ir nuostatai nustato Pardavėjo paslaugų teikimo ir Prekių pirkimo-pardavimo sutarčių sudarymo su Klientais per MILSYSTEM internetinę parduotuvę principus ir yra skirti tik verslininkams. Taisyklės yra Kliento su Pardavėju sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties dalis.
  2. MILSYSTEM internetinę parduotuvę, esančią interneto adresu www.sklep.milsystem.pl, įskaitant skirtukus, valdo MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (buv: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.), kurios registruota buveinė yra Stawiguda, adresu Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, įrašyta į Nacionalinio teismų registro įmonių registrą, kurį tvarko Olštyno apylinkės teismas, Nacionalinio teismų registro VIII ekonomikos skyrius, KRS numeris: 0001082798, NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780, akcinis kapitalas 20 400, 00 PLN – visiškai apmokėtas.
  3. Pardavėjas gali bet kada pakeisti Parduotuvės funkcijas, jei tai neturi įtakos Klientų teisėms ir pareigoms.
  4. Pardavėjas turi teisę trumpam laikui išjungti kai kurias arba visas Parduotuvės funkcijas techninės priežiūros ar techniniais tikslais ir, jei įmanoma, apie tai iš anksto informuos Klientus Parduotuvės pagrindiniame puslapyje. Pardavėjas neatsako Pirkėjui už internetinės parduotuvės išjungimo pasekmes.
  5. Parduotuvės interneto svetainėje pateikiama informacija nėra komercinis pasiūlymas, kaip apibrėžta CK 6.2 straipsnyje. 66 straipsnio, o yra tik kvietimas sudaryti sutartį pagal Civilinio kodekso 66 straipsnį. Civilinio kodekso 71 straipsnį.

§ 2. DEFINICIJOS

  1. Reglamentai – šie reglamentai, minimi Reglamento (EB) Nr. 2002 m. liepos 18 d. Įstatymo 8 straipsnyje. dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis (Žin., Nr. 144, poz. 1204, su vėlesniais pakeitimais), apibrėžiantys naudojimosi Internetine parduotuve principus, įskaitant Pardavėjo ir Pirkėjo teises ir pareigas, taip pat techninius reikalavimus, būtinus bendradarbiavimui su Pardavėjo naudojama IT sistema.
  2. Įstatymas dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis – 2002 m. liepos 18 d. Įstatymas. dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis (Įstatymų leidinys Nr. 144, punktas 1204 su pakeitimais),
  3. Civilinis kodeksas – 1964 m. balandžio 23 d. įstatymas. Civilinis kodeksas (1964 m. Įstatymų leidinys, Nr. 16, 93 punktas, su pakeitimais),
  4. Vartotojų teisių įstatymas – 2014 m. gegužės 30 d. įstatymas. dėl vartotojų teisių (2014 m. Įstatymų leidinys, 827 punktas su pakeitimais),
  5. Klientas arba Pirkėjas – Verslininkas, perkantis Internetinėje parduotuvėje.
  6. Verslininkas – fizinis asmuo, juridinis asmuo ir organizacinis vienetas, kuris nėra juridinis asmuo, kuriam atskiru teisės aktu suteikiamas teisnumas, savo vardu vykdantis verslą, kuris naudojasi Parduotuve.
  7. Vartotojas – kaip apibrėžta CK 6.2 straipsnyje. Vartotojų teisių įstatymo 7 aa – fizinis asmuo, vykdantis verslo veiklą, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ji nėra šio asmens profesinio pobūdžio sutartis, visų pirma susijusi su jo verslo veiklos dalyku, pateiktu remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis.
  8. Pardavėjas arba internetinės parduotuvės savininkas – MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (buv: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.), kurios registruota buveinė yra Stawiguda, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, įrašyta į Nacionalinio teismų registro Verslininkų registrą, kurį tvarko Olštyno apylinkės teismas, Nacionalinio teismų registro VIII ūkio skyrius, KRS numeris: 0001082798, ūkio NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780, akcinis kapitalas 20 400, 00 PLN – visiškai apmokėtas, el. pašto adresas: sklep@milsystem.pl.
  9. Prekė – pirkimo-pardavimo sutarties objektas – kilnojamasis daiktas/paslauga, įtrauktas į Pardavėjo pasiūlymą, pateiktą internetinėje parduotuvėje,
  10. Pirkimo-pardavimo sutartis arba Sutartis – pirkimo-pardavimo sutartis, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse, sudaryta elektroniniu būdu, remiantis Kliento prieiga prie telekomunikacijų tinklo, šalims nedalyvaujant vienu metu, naudojant elektronines ryšio priemones (nuotoliniu būdu). Pardavimo sutarties sudarymą patvirtinantis dokumentas yra PVM sąskaita faktūra.
  11. Nuotolinė sutartis – sutartis, sudaroma su Klientu organizuotoje nuotolinių sutarčių sudarymo sistemoje per Parduotuvę, šalims tuo pačiu metu fiziškai nedalyvaujant, išimtinai naudojant vieną ar daugiau nuotolinio ryšio priemonių iki sutarties sudarymo imtinai.
  12. Užsakymas Kliento valios pareiškimas, pateiktas naudojant Užsakymo formą, siekiant sudaryti Pardavimo sutartį.
  13. Užsakymo forma – interaktyvi parduotuvėje esanti forma, kuria galite pateikti užsakymą.
  14. Kainos – sumos, kurias Pardavėjas naudoja Prekių vertei nustatyti, išreikštos Lenkijos zlotais, pateiktos grynąja verte be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Kaina, nurodyta prie kiekvienos Prekės, yra privaloma Pirkėjui pateikiant užsakymą. Į internetinėje parduotuvėje esančiame pasiūlyme nurodytą kainą neįskaičiuotos Prekių siuntimo išlaidos, papildoma ir pasirenkama įranga (išskyrus atvejus, kai ji nurodyta Prekių aprašyme), komisiniai ir banko mokesčiai ar kiti sistemų, per kurias atliekamas mokėjimas, operatorių taikomi mokesčiai. Parduotuvė pasilieka teisę keisti siūlomų Prekių kainas, įtraukti į Internetinės parduotuvės pasiūlą naujas Prekes, vykdyti ir atšaukti reklamines kampanijas Parduotuvės interneto svetainėje arba atlikti jų pakeitimus.
  15. Internetinė parduotuvė arba parduotuvė – Pardavėjo interneto adresu www.sklep.milsystem.pl teikiama paslauga, įskaitant žymes, kurioje Pirkėjas-Klientas gali įsigyti Pardavėjo siūlomų prekių; sąlyga, leidžianti įsigyti prekes, yra Pirkėjo-Kliento turima prieiga prie telekomunikacijų tinklo, kaip apibrėžta 2004 m. liepos 16 d. Įstatyme. Telekomunikacijų įstatymas. Būtina sąlyga, kad Pirkėjas galėtų naudotis Parduotuve, yra prieigos prie kompiuterio su interneto naršykle ir interneto prieiga turėjimas.
  16. Paskyra – profilis, kurį Klientas gali pasiekti nurodęs prisijungimo vardą ir slaptažodį. Profilyje saugomi duomenys, t. y. Profilyje saugomi šie duomenys: Klientų vardai, pavardės, įmonės, Klientų gyvenamosios vietos arba verslo adresai, Kliento PVM mokėtojo kodas, kontaktiniai duomenys – telefonų numeriai, Klientų el. pašto adresai. Pardavėjas yra Paskyros administratorius ir imasi techninių ir teisinių priemonių, kad neįgalioti asmenys negalėtų susipažinti su Paskyroje esančiais Kliento pateiktais duomenimis,
  17. Darbo dienos – dienos nuo pirmadienio iki penktadienio (nuo 8.00 iki 16.00 val.), išskyrus valstybinių švenčių dienas.
  18. Privatumo politika – dokumentas, kuriame nustatytos Pardavėjo atliekamo Klientų asmens duomenų tvarkymo taisyklės, kurio elektroninį tekstą galima rasti adresu https://sklep.milsystem.pl/content/2-polityka-prywatnosci.
  19. Slapukai – kompiuteriniai duomenys, ypač tekstiniai failai, kurie saugomi Kliento galinėje įrangoje ir yra skirti naudotis internetinės parduotuvės svetainėmis. Slapukų politiką galima rasti interneto svetainėje https://sklep.milsystem.pl/content/5-polityka-cookies.

§ 3. PARDUOTUVĖS VEIKLOS OBJEKTAS

Pagrindinė pardavėjo veikla – didmeninė prekyba biuro baldais.

§ 4. KONTAKTAI SU PARDUOTUVE

  1. Klientas gali susisiekti su Pardavėju bet kuriuo iš toliau nurodytų būdų:

a) telefonu: 690 009 014 (kaina pagal operatoriaus tarifą) nuo 8.00 iki 16.00 val.

b) Pardavėjo el. pašto adresu: sklep@milsystem.pl.

c) Pardavėjo registruotu adresu, t. y. ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda.

  • Klientas sutinka gauti korespondenciją iš Pardavėjo Kliento nurodytu el. pašto adresu.

§ 5. INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS PASKYRA

  1. Prekes gali įsigyti Klientas, susikūręs Paskyrą Internetinėje parduotuvėje, naudodamasis atitinkama Internetinės parduotuvės svetainės parinktimi ir pateikdamas būtinus, teisingus Paskyros registracijos duomenis. Paskyros neturintis Klientas gali pirkti šiose Taisyklėse ir sąlygose nurodytomis sąlygomis.
  2. Jei Klientas pateikia klaidingus duomenis, Pardavėjas turi teisę ištrinti Kliento paskyrą iš sistemos ir atsisakyti sudarytų elektroninių pirkimo-pardavimo sutarčių.
  3. Asmenų, susikuriančių Paskyrą Internetinėje parduotuvėje, arba Klientų, įsigyjančių Prekes, pateiktus duomenis Pardavėjas tvarkys tiek, kiek tai būtina su sudaryta pirkimo-pardavimo sutartimi susijusiai veiklai atlikti, vadovaudamasis Privatumo politikoje nurodytais principais.
  4. Pardavėjas yra Paskyrą susikūrusių asmenų ir Paskyros neturinčių Klientų asmens duomenų valdytojas. Šie asmenys turi neribotą teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir juos taisyti arba ištrinti. Duomenys teikiami savanoriškai. Pardavėjas gali patikėti Klientų asmens duomenų tvarkymą kitiems subjektams.
  5. Paskyros sukūrimas yra nemokamas ir reikalauja:

– kad Klientas perskaitė Taisykles ir sąlygas,

– sutinkate su visomis Taisyklėmis ir sąlygomis,

– Kliento sutikimas tvarkyti jo asmens duomenis tiek, kiek tai būtina šiose Taisyklėse ir sąlygose nurodytoms paslaugoms teikti (sutikimas tvarkyti asmens duomenis yra savanoriškas, tačiau būtinas norint naudotis internetine parduotuve).

  1. Klientas nustato tokį Paskyros slaptažodį, kad jo negalėtų atspėti trečiosios šalys. Klientas gali bet kada pakeisti prisijungimo prie Paskyros slaptažodį. Pardavėjas neatsako už pasekmes, kurias sukelia Klientui suteikus prisijungimo vardą ir slaptažodį tretiesiems asmenims. Klientas visiškai atsako už bet kokią žalą, padarytą dėl šio pažeidimo.
  2. Susikūręs paskyrą, Klientas gali naudotis parinktimis, t. y. užsakymų istoriją, kad galėtų stebėti, kokiu etapu pateikti jo užsakymai.
  3. Klientas gali bet kada ištrinti Paskyrą. Pardavėjas turi teisę ištrinti Kliento Paskyrą, jei Klientas ja naudojasi pažeisdamas Taisykles ir sąlygas arba neprisijungė prie jos bent 24 mėnesius. Apie ketinimą ištrinti Paskyrą Pardavėjas informuoja Pirkėją el. paštu prieš dvi savaites, naudodamasis Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu, kuriuo perduoda informaciją. Jei Klientas Paskyrą naudoja ne pagal paskirtį, už tokių veiksmų pasekmes atsako tik Klientas. Visų pirma tai taikoma atsakomybei už žalą, padarytą trečiosioms šalims Klientui naudojantis Paskyra.
  4. Klientas įsipareigoja nenaudoti Paskyros bet kokiems veiksmams, kuriais siekiama sutrikdyti internetinės parduotuvės ar bet kurios kitos svetainės veikimą, taip pat nenaudoti Paskyros nusikaltimams, nusižengimams ar veiksmams, kuriais gali būti padaryta žala bet kuriam fiziniam ar juridiniam asmeniui.

§ 6. PREKIŲ UŽSAKYMO TVARKA

  1. Klientas pateikia užsakymus parduotuvės svetainėje per paskyrą arba tiesiogiai internetinėje parduotuvėje, naudodamasis turimomis parinktimis. Užsakymus produktams galima pateikti 24 valandas per parą ištisus metus. Pagal šią tvarką sudarytą Prekių pirkimo sandorį apibendrina Internetinė parduotuvė, išsiųsdama el. laišką, kurio turinyje Klientas informuojamas apie pasirinktų Prekių rūšį, jų kiekį ir katalogo numerį, bendrą užsakymo vertę, pristatymo būdą ir kainą bei apmokėjimo būdą arba datą, kada turi būti atliktas mokėjimas.
  2. Klientas taip pat gali pateikti užsakymą el: Užsakovas gali atsiųsti užsakymą el. paštu sklep@milsystem.pl arba telefonu 690 009 014 (skambučiai į mobilųjį telefono numerį šalies viduje apmokestinami pagal standartinius operatoriaus tarifus).
  3. Užsakymai, pateikti darbo dienomis po 13.00 val. arba šeštadieniais, sekmadieniais ar kitomis valstybinių švenčių dienomis, bus apdorojami kitą darbo dieną po šių dienų.
  4. Būtina sąlyga užsakymui įvykdyti yra ta, kad Klientas tinkamai užpildytų užsakymo formą ir pateiktų visus Kliento kontaktinius duomenis (įmonė, kontaktinis asmuo, telefono numeris, el. paštas).
  5. Poprzez formularz zamówienia, Klient wskazuje rodzaj Towaru, jego ilość a także w razie potrzeby inne informacje dotyczące Towaru. Ceny Towaru nie zawierają kosztów przesyłki. Następnie Klient zobowiązany jest dokonać wyboru jednej z form dostawy Towaru, przy czym koszt dostawy obciąża Klienta, według stawek uzależnionych od wybranego sposobu doręczenia Towaru. Koszty transportu podawane są przez zautomatyzowany system zakupowy.  Następnie Klient wybiera sposób płatności, korzystając z jednaj z niżej wskazanych form zapłaty:
    1. 100 % Užsakymo vertės išankstinis apmokėjimas – pavedimu į Pardavėjo sąskaitą,
    1. greitai paynow (mokėjimo kortelės: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
  6. Pardavėjas turi teisę keisti Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių kainas, taip pat turi teisę pristatyti naujas Prekes ir vykdyti reklamines akcijas.
  7. Užsakymo pateikimo metu internetinėje parduotuvėje nurodyta kaina yra privaloma Klientui ir Pardavėjui, o tai reiškia, kad po užsakymo pateikimo užsakytų Prekių kaina nesikeis.
  8. Pardavimas įforminamas Pardavėjui išrašant elektroninę PVM sąskaitą faktūrą. Pardavėjas neatsako už Kliento pateiktus neteisingus sąskaitos faktūros duomenis.
  9. Kol nėra atliktas visas mokėjimas, prekė yra Pardavėjo nuosavybė.
  10. Pardavėjas pasilieka teisę patikrinti ir galbūt atsisakyti vykdyti Užsakymus, kurie Parduotuvėje kelia pagrįstų abejonių, taip pat teisę patikrinti Pirkėjo patikimumą ir finansinį pajėgumą.
  11. Gavęs teisingai pateiktą užsakymą, Pardavėjas privalo nedelsdamas patikrinti pateiktą užsakymą, ne vėliau kaip per …… darbo dienų ir informuoti Pirkėją el. paštu arba per Paskyrą apie užsakymo įvykdymo būdą ir datą. Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia langelį, patvirtinantį užsakymo pateikimą su įsipareigojimu apmokėti – “Užsakau su įsipareigojimu apmokėti”, ir Pirkėjas informuojamas, kad užsakymas priimtas vykdymui. Pardavėjas privalo pateikti Vartotojui galiojančias Taisykles ir sąlygas.
  12. Pirkėjas turėtų laikytis visų patvirtinime pateiktų nurodymų, įskaitant visų pirma trūkstamos informacijos, būtinos užsakymui įvykdyti, papildymą.
  13. Pardavėjas informuoja, kad Prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas, jei atsiranda force majeure, atsitiktiniai įvykiai ar kitos aplinkybės, nepriklausančios nei nuo vienos iš šalių valios, kurių nebuvo galima išvengti ir dėl kurių neįmanoma įvykdyti sutarties. Pavėluotas pristatymas, kurį atlieka kurjeris, taip pat laikomas pirmiau minėtu atveju.
  14. Neteisingai užpildyti užsakymai bus atšaukti, apie tai Pardavėjas informuos Pirkėją, jei buvo pateikti kontaktiniai duomenys.
  15. Užsakymo įvykdymo laikas priklauso nuo Prekių prieinamumo ir paprastai yra nuo 3 iki 14 darbo dienų. Užsakymo įvykdymo terminas pratęsiamas, jei prekės gaminamos pagal užsakymą, apie tai Klientas informuojamas el. paštu arba telefonu.
  16. Užsakymo įvykdymo terminas skaičiuojamas nuo Užsakymo patvirtinimo momento, kai mokama grynaisiais pinigais, arba nuo momento, kai už Užsakymą mokėtina suma įskaitoma į Pardavėjo banko sąskaitą, kai mokama iš anksto.
  17. Jei gaminio nėra, klientas nedelsiant informuojamas ir gali atšaukti visą ar dalį užsakymo arba sutikti su ilgesniu užsakymo įvykdymo terminu.
  18. Kai užsakymas patvirtinamas, sudaroma Pardavėjo ir Pirkėjo pirkimo-pardavimo sutartis.

§ 7. PREKIŲ PRISTATYMAS

  1. Prekės Lenkijoje pristatomos užsakymo formoje Kliento nurodytu adresu per kurjerių bendroves arba kita forma, jei užsakymo pateikimo metu ji yra prieinama internetinėje parduotuvėje. Pirkėjas taip pat gali susitarti su Pardavėju, kad Prekes Pardavėjo nurodytoje vietoje Pirkėjas atsiims asmeniškai.
  2. Išsiuntęs Prekes, Pardavėjas el. paštu išsiunčia PVM sąskaitą faktūrą. Pirkėjas įgalioja Pardavėją išrašyti PVM sąskaitą faktūrą be Pirkėjo parašo ir išrašyti bei pateikti PVM sąskaitas faktūras elektroniniu būdu.
  3. Klientas privalo patikrinti siuntinio kokybę ir komplektiškumą dalyvaujant kurjerių įmonės darbuotojui. Pažeidus siuntinį, būtina dalyvaujant kurjeriui (siuntinio gavimo dieną) surašyti žalos protokolą ir nedelsiant susisiekti su Parduotuve.
  4. Priėmus siuntą jos nepatikrinus, bus prarastos bet kokios pretenzijos dėl kompensacijos už bet kokią transportavimo žalą. Todėl tai reiškia, kad bet kokios pretenzijos dėl siuntos sugadinimo be raštiško pranešimo apie sugadinimą nebus priimamos.
  5. Už pristatytų Prekių gabenimą atsako Klientas.
  6. Transporto išlaidos ir pristatymo terminas Užsakymams, kurių bendras svoris yra mažesnis nei 30 kg, ir pristatymo terminas nurodomi apibendrinant vadinamajame “krepšelyje” pateiktą Užsakymą. krepšelyje.
  7. Užsakymų, kurių bendras svoris didesnis nei 30 kg, ir didelių gabaritų prekių transportavimo kaina ir pristatymo laikas nustatomi atskirai, atsižvelgiant į siuntos svorį ir dydį bei pristatymo adresą, nurodytą užsakymo formoje, jei gaminio aprašyme nenurodyta kitaip.
  8. Siuntimo išlaidos taikomos pristatymams darbo dienomis ir neapima pristatymų šeštadieniais, sekmadieniais ar valstybinių švenčių dienomis, taip pat pristatymų, kuriuos reikia atsiimti. Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria dėl kitokių gaminio pristatymo sąlygų.
  9. Klientams siuntos grynaisiais pinigais pristatomos, kai užsakymų bendra vertė neviršija 5 000,00 PLN.
  10. Pristatymo laikas – nuo 24 valandų iki 14 darbo dienų nuo gaminio perdavimo išsiuntimui.
  11. Jei susiklosto aplinkybės, trukdančios visiškai ar iš dalies įvykdyti pateiktą užsakymą, parduotuvės darbuotojai pasilieka teisę paskambinti telefonu
  12. Jei Pirkėjas neatsiima Prekių (ypač kai Prekės grąžinamos Pardavėjui per kurjerį), Pardavėjas gali nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Sutartis nutraukiama pateikiant Pirkėjui pareiškimą apie ketinimą nutraukti sutartį.
  13. Jei Pirkėjo įvestuose duomenyse randama klaidų, Pirkėjas gali prašyti jas ištaisyti pateikdamas teisingus duomenis. Pardavėjas dės visas pastangas, kad į ištaisymą būtų atsižvelgta. Tačiau dėl užsakymo apdorojimo proceso Pardavėjas negarantuoja, kad Užsakymas bus pristatytas pagal pirminiame prašyme pateiktus duomenis.

§ 8. PARDAVĖJO GARANTIJA IR ATSAKOMYBĖ

  1. Visos Parduotuvėje esančios Prekės yra visiškai naujos, be fizinių ir teisinių defektų. Pardavėjas nesuteikia garantijos parduodamoms Prekėms, išskyrus atvejus, kai Prekėms taikoma Prekės gamintojo ar platintojo suteikta garantija. Pardavėjas prie įsigytų Prekių prideda Prekių garantinę kortelę, jei ją išdavė gamintojas. Garantinis laikotarpis trunka nuo to momento, kai Pirkėjas gauna Prekes. Pardavėjas neatsako už neteisingą Prekių montavimą ar jų naudojimą nesilaikant instrukcijų. Nustačius Prekių, kurioms taikoma garantija, defektą / trūkumą, būtina apie tai pranešti Pardavėjui raštu arba elektroniniu paštu (pranešimai telefonu nepriimami).
  2. Būtina sąlyga norint pasinaudoti garantijos teisėmis – turėti PVM sąskaitą faktūrą kartu su garantijos kortelės originalu, jei ji buvo išduota.
  3. Pardavėjo atsakomybė pirkėjams, kurie nėra vartotojai, pagal garantiją netaikoma.
  4. Pardavėjas neatsako už bet kokią žalą, atsiradusią dėl pristatymo termino nesilaikymo ar Prekių nepristatymo, kai Pardavėjas tinkamai išsiuntė siuntą. Dėl atsiradusios žalos Pardavėjui negali būti reiškiamos jokios pretenzijos.
  5. Prekių praradimo ar sugadinimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Pirkėjas arba Pirkėjo paskirta trečioji šalis, išskyrus vežėją, fiziškai perima Prekių valdymą. Tačiau ši rizika pereina Pirkėjui pristačius Prekes vežėjui, jei Pirkėjas savarankiškai pasirinko vežėją ir pavedė jam gabenti Prekes, o Pardavėjas nepasiūlė tokios Prekių pristatymo galimybės.

§ 9. ATSAKOMYBĖ PRIEŠ VARTOTOJUS

  1. Pardavėjas atsako Pirkėjui, kuris yra vartotojas, už fizinius ir teisinius Prekių trūkumus (Prekių atitiktį sutarčiai) tik tiek, kiek nurodyta Vartotojų teisių įstatyme (Įstatymo 5 skyrius). Garantijos teisės netaikomos Pirkėjams, kurie nėra Vartotojai.
  2. Vartotojas gali pareikšti pretenziją dėl prekių per dvejus metus nuo jų pristatymo Vartotojui, jei nustato, kad prekės neatitinka sutarties sąlygų.
  3. Skundai dėl Prekių turi būti pateikiami raštu Pardavėjo adresu, nurodytu šių Taisyklių ir sąlygų įžangoje, arba el. pašto adresu: sklep@milsystem.pl. Laiške, kuriame pateikiamas skundas, turėtų būti nurodyti skundo pateikėjo duomenys, užsakymo numeris, Prekių, dėl kurių pateikiamas skundas, pavadinimas ir rūšis bei skundo priežastys.
  4. Skundai nagrinėjami per 14 dienų nuo jų pateikimo Pardavėjui dienos. Pardavėjas informuoja vartotoją apie skundo nagrinėjimo procedūros rezultatus elektroniniu paštu arba būdu, analogišku skundo pateikimo būdui. Jei skundas atmetamas, Pardavėjas Vartotojo prašymu arba savo iniciatyva gali perduoti Prekę įvertinti gamintojui arba gamintojo įgaliotam asmeniui. Jei Prekės gamintojas ar trečiasis asmuo patvirtina, kad egzistuoja Pardavėjui priskirtinas defektas, Pardavėjas nedelsdamas apie tai praneša Vartotojui ir visiškai ar iš dalies patenkina Vartotojo prašymą.
  5. Jei pretenzija atmetama, Vartotojas per 14 dienų nuo atsakymo gavimo dienos informuoja Pardavėją apie savo sprendimą dėl Prekių utilizavimo, jų atsiėmimo būdo arba Prekių saugojimo Pardavėjo sąskaita Vartotojo sąskaita. Jei nurodoma Prekes perduoti Vartotojui, Vartotojas apmoka Prekių pristatymo Vartotojui išlaidas. Jei Vartotojas nepateikia pareiškimo dėl tolesnio Prekių likimo, Pardavėjas saugo Prekes, imdamas iš Vartotojo 100 PLN neto mokestį už kiekvieną dieną. Mokestis už kiekvieną Prekių saugojimo dieną bus mokamas pasibaigus tai dienai.
  6. Vartotojai, besinaudojantys Pardavėjo paslaugomis arba sudarę su juo pirkimo-pardavimo sutartį, turi galimybę pasinaudoti neteisminėmis skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo procedūromis, kai kilusį ginčą bando išspręsti neutralus ir kompetentingas subjektas, nesusijęs nė su viena iš Šalių. Naudojimosi šiomis procedūromis taisykles galima rasti i.a. Šių procedūrų taikymo taisyklės, inter alia, pateikiamos adresu Su šiomis taisyklėmis galima susipažinti, inter alia, rajonų (miestų) vartotojų ombudsmenų, visuomeninių organizacijų, kurių įstatymuose numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą, provincijų prekybos inspekcijų ir Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos(http://www.polubowne.uokik.gov.pl/) biuruose ir interneto svetainėse.
  7. Vartotojų atžvilgiu atsakomybė už Prekių neatitikimą sutarties sąlygoms taikoma pagal Vartotojų teisių įstatymo 5a straipsnio nuostatas, atsižvelgiant į toliau pateiktas nuostatas.
  8. Pardavėjas atsako už bet kokią Prekių neatitiktį sutarčiai, egzistavusią pristatymo vartotojui metu ir nustatytą per dvejus metus nuo Prekių pristatymo vartotojui.
  9. Pardavėjas neatsako už Prekių neatitiktį sutarčiai, jeigu vartotojas ne vėliau kaip sutarties sudarymo metu buvo aiškiai informuotas apie tai, kad tam tikra Prekių savybė nukrypsta nuo sutarčiai keliamų reikalavimų, ir aiškiai bei atskirai sutiko su tam tikros Prekių savybės trūkumu.
  10. Jei nustatoma, kad Prekės neatitinka sutarties, Vartotojas apie tai praneša Pardavėjui, nurodydamas Prekių neatitikimą sutarčiai.
  11. Skunde vartotojas turėtų nurodyti tikslų savo reikalavimo turinį, pirmiausia vartotojas gali reikalauti pataisyti arba pakeisti Prekes, dėl kurių pateiktas skundas.
  12. Jei Vartotojo pasirinktas būdas užtikrinti, kad Prekės atitiktų sutarties sąlygas, pasirodo esąs neįmanomas arba pareikalautų pernelyg didelių Pardavėjo išlaidų, Pardavėjas gali pakeisti Prekes, kai Vartotojas paprašė jas pataisyti, arba gali jas pataisyti, kai Vartotojas paprašė jas pakeisti.
  13. Jei tiek remontas, tiek Prekių pakeitimas būtų neįmanomas arba Pardavėjui pareikalautų pernelyg didelių išlaidų, Pardavėjas gali atsisakyti užtikrinti, kad Prekės atitiktų sutartį. Tokiu atveju vartotojas gali pateikti pareiškimą dėl sutarties atsisakymo arba reikalauti sumažinti Prekių kainą.
  14. Vartotojas gali pateikti pareiškimą dėl sutarties atsisakymo arba reikalauti sumažinti Prekių, dėl kurių pateiktas skundas, kainą, taip pat tuo atveju, kai Pardavėjas nesugebėjo užtikrinti, kad Prekės atitiktų sutartį; Prekių neatitikimas sutarčiai vis dar egzistuoja nepaisant to, kad Pardavėjas bandė užtikrinti Prekių atitiktį sutarčiai; Prekių neatitikimas sutarčiai yra toks didelis, kad pateisina kainos sumažinimą arba sutarties atsisakymą, prieš tai nepasinaudojus kitais teisių gynimo būdais (pataisymu, pakeitimu); jis atsiranda dėl Pardavėjo pareiškimo arba aplinkybių, kad jis per protingą terminą arba be didelių nepatogumų Vartotojui nesugebės užtikrinti Prekių atitikties sutarčiai.
  15. Vartotojas, kuris naudojasi garantijos teisėmis, privalo Pardavėjo sąskaita pristatyti nekokybiškas Prekes į Pardavėjo buveinę arba su Vartotoju sutartą vietą. Jei dėl Prekių pobūdžio ar jų įrengimo būdo Vartotojui pristatyti Prekes būtų pernelyg sudėtinga, Vartotojas privalo sudaryti sąlygas Pardavėjui pristatyti Prekes į Prekių buvimo vietą.
  16. Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo arba jų grąžinimo įrodymo, grąžina vartotojui sumokėtą kainą.
  17. Pardavėjas grąžina kainą naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo Vartotojas, nebent Vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio Vartotojas nepatiria jokių išlaidų.

§ 10. SUTARTIES ATSISAKYMAS

  1. Pirkėjas, kuris nėra vartotojas, neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties.
  2. Pirkėjas, kuris yra nuotoliniu būdu sutartį sudaręs vartotojas, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, nenurodydamas jokios priežasties ir nepatirdamas jokių išlaidų, išskyrus išlaidas, nurodytas CK 6.6 straipsnyje. 33 str. 34 str. 2 ir 34 str. Vartotojų teisių įstatymo 35 straipsnį. Tačiau, jei Sutartis apima kelias Prekes, kurios pristatomos atskirai, partijomis ar dalimis, 14 dienų terminas skaičiuojamas nuo paskutinės Prekės, partijos ar jos dalies perėmimo dienos.
  3. Klientas-vartotojas atsako už bet kokį daikto vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad daiktas buvo naudojamas kitaip, nei buvo būtina daikto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  4. Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties tais atvejais, kai:
    1. sutartis, kurios objektas yra neperdirbta prekė, pagaminta pagal vartotojo specifikacijas arba skirta vartotojo asmeniniams poreikiams tenkinti;
    2. sutartis, kurios kaina arba atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių prekiautojas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti iki atsisakymo laikotarpio pabaigos;
    3. sutartis, kurios objektas yra greitai gendančios arba trumpo galiojimo laiko Prekės;
    4. sutartis, kurios objektas yra Prekės, tiekiamos užplombuotoje pakuotėje, kurios atidarius negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
    5. sutartis, kurios objektas yra Prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamos nuo kitų prekių;
    6. sutartis, kurios dalykas yra garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterio programinė įranga, pateikta užplombuotoje pakuotėje, jei pakuotė atidaroma po pristatymo;
    7. paslaugų sutartis, kai pardavėjas visiškai suteikė paslaugą su aiškiu vartotojo sutikimu, kuris prieš suteikiant paslaugą buvo informuotas, kad pardavėjui suteikus paslaugą jis neteks teisės atsisakyti sutarties;
    8. skaitmeninio turinio, kuris nėra pateikiamas materialioje laikmenoje, tiekimo sutartis, kai sutartis pradėta vykdyti gavus išankstinį aiškų ir aiškų vartotojo sutikimą iki sutarties atsisakymo laikotarpio pabaigos ir po to, kai prekiautojas informavo vartotoją apie teisės atsisakyti sutarties praradimą.
  5. Vartotojas gali atsisakyti sutarties internetinėje parduotuvėje, elektroniniu paštu arba raštu (sutarties atsisakymo formos pavyzdys pateikiamas Pardavėjo atsiųstame elektroniniame laiške, patvirtinančiame sutarties sudarymą).
  6. Faktinio Sutarties nutraukimo atveju Pardavėjas nedelsdamas grąžina Pirkėjui – vartotojui visus iš jo gautus mokėjimus. Grąžinimas gali būti atliktas ta pačia forma, kuria Pirkėjas atliko mokėjimą, arba kita Pirkėjo pasirinkta forma. Pardavėjas nepriima jam siunčiamų siuntų “už grynuosius pinigus”.
  7. Pardavėjas nepadengia Prekių grąžinimo išlaidų, jei Pirkėjas-vartotojas pasinaudoja savo teise atsisakyti Sutarties, o tai reiškia, kad tokiu atveju Pirkėjas padengia tiesiogines Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.
  8. Jei Prekės grąžinamos Pardavėjui atsisakius sutarties pagal CK 6.6 straipsnio 1 dalį, Pardavėjui gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jei Pardavėjas atsisako sutarties. Vartotojų teisių įstatymo 27 straipsnį, arba pateikus skundą, arba atsisakius sutarties dėl pateikto skundo, Pirkėjas-vartotojas turėtų išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu: Ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, Prekes originalioje, nepažeistoje gamyklinėje pakuotėje.
  9. Pavyzdinę sutarties atsisakymo formą rasite šių Taisyklių ir sąlygų priede.

§ 11. AUTORIŲ TEISĖS

  1. Visa su Parduotuvės ir Pardavėjo veikla susijusi medžiaga ir kūriniai yra saugomi Pardavėjo autorių teisių, kaip apibrėžta 1994 m. vasario 4 d. Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme (t. y. 2019 m. birželio 6 d., 2019 m. birželio 6 d., Žin., 2019, punktas 1231), įskaitant visų pirma dokumentus, paskelbtus tekstus, grafiką, logotipus, nuotraukas, garso ir vaizdo medžiagą. Jos yra išimtinė Pardavėjo nuosavybė.
  2. Pardavėjas suteikia Klientams neišimtinę, nemokamą licenciją neribotą laiką naudoti Parduotuvėje esančią medžiagą ir kūrinius šiose srityse:
    1. fiksavimas ir atgaminimas spausdinant, reprografuojant, naudojant kompiuterines technologijas,
    1. įvadas į internetą,
    1. prieinamumo suteikimas, platinimas kitu nei pirmiau nurodytu būdu, t. y. viešai demonstruojant, naudojant reklamos, skatinimo, rinkodaros, informaciniais ir komerciniais tikslais, rodant, publikuojant, padarant viešai prieinamą – neribotu laidų ir tomų skaičiumi.
  3. Jei Pirkėjas į Parduotuvę įdeda duomenis, kurie yra kūriniai, kaip apibrėžta 1994 m. vasario 4 d. Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme, Pirkėjas neatlygintinai perduoda Pardavėjui teisę leisti naudotis išvestinėmis tokių kūrinių autorių teisėmis.
  4. Jei Klientas į Parduotuvę patalpina duomenis, kurie yra kūriniai, kaip apibrėžta 1994 m. vasario 4 d. Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme, jis sutinka, kad kiti Klientai naudotųsi duomenimis pagal 2 dalies sąlygas. 2. ir 3. punktuose.

§ 12. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

  1. Bet kokie duomenys, įskaitant asmeninę ir kontaktinę informaciją, kuriuos Pardavėjas gauna per registraciją arba užsakymo formą, laikomi konfidencialiais ir Pardavėjas juos naudos tik užsakymui apdoroti arba informacijai apie Parduotuvės komercinį pasiūlymą pateikti.
  2. Internetinėje parduotuvėje surinktų Klientų asmens duomenų valdytojas yra Pardavėjas MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (buv: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.), kurios registruota buveinė yra Stawiguda, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, įrašyta į Nacionalinio teismų registro Verslininkų registrą, tvarkomą Olštyno apygardos teismo VIII komercinio skyriaus, Nacionalinio teismų registro KRS numeris: 0001082798, turinti NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780 (toliau – Administratorius).
  3. Asmens duomenys saugomi ir tvarkomi pagal galiojantį 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos bendrąjį reglamentą (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas).
  4. Registruojantis internetinėje parduotuvėje Klientas turi duoti sutikimą tvarkyti jo asmens duomenis tokia apimtimi ir tokiu tikslu, kuris būtinas norint naudotis parduotuvėje teikiamomis paslaugomis, įskaitant asmens duomenų perdavimą trečiosioms šalims, per kurias Administratorius teikia parduotuvės paslaugas, ir tokių duomenų perdavimas yra būtinas tinkamam paslaugos teikimui. Sutikimas duodamas spustelėjus Parduotuvės interneto svetainėje esantį žymimąjį langelį.
  5. Asmens duomenų pateikimas yra savanoriškas, tačiau tai yra sutarties sąlyga, būtina norint naudotis Administratoriaus teikiamomis parduotuvės paslaugomis. Todėl atsisakius duoti sutikimą, kad Administratorius tvarkytų Kliento asmens duomenis, jis negalės naudotis Administratoriaus teikiamomis paslaugomis Parduotuvėje ir vykdyti užsakymų.
  6. Norėdami atšaukti savo sutikimą tvarkyti asmens duomenis arba pasinaudoti kitomis pirmiau nurodytomis teisėmis, siųskite el: rodo@milsystem.pl su atitinkamu prašymu. Sutikimo tvarkyti asmens duomenis atšaukimo pasekmė – negalėjimas teikti paslaugų Parduotuvėje ir tvarkyti užsakymų.
  7. Administratorius užtikrina surinktų duomenų, įskaitant asmens duomenis, saugumą ir suteikia galimybę juos keisti arba ištrinti iš Parduotuvės duomenų bazės.
  8. Visų pirma, Klientas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, teisę juos atnaujinti ir ištaisyti, ištrinti, reikalauti apriboti jų tvarkymą, teisę į duomenų perkeliamumą, teisę nesutikti su jų tvarkymu, teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą juos tvarkyti, tačiau tai neturi įtakos duomenų tvarkymo, atlikto remiantis sutikimu iki jo atšaukimo, teisėtumui. Klientas taip pat turi teisę pateikti skundą priežiūros institucijai, jei įtariama, kad tvarkant jo asmens duomenis buvo padarytas pažeidimas.
  9. Administratoriaus tvarkomų asmens duomenų kategorijos visų pirma apima naudotojo vardą, el. pašto adresą, telefono numerį, vardą, pavardę, pašto adresą, geografinę vietą, techninius duomenis, susijusius su įrenginiais, naudojamais prieigai prie paskyros, interneto ir (arba) tinklo ryšio duomenis (įskaitant IP adresą), mobiliojo įrenginio identifikatorių, operacinės sistemos tipą, naršyklės ar kitos programinės įrangos tipą, aparatinės įrangos duomenis ar kitą naršyklės pateiktą techninę informaciją.
  10. Teikiant paslaugas, asmens duomenys bus atskleidžiami išorės subjektams, įskaitant, visų pirma, tiekėjus, atsakingus už užsakymams vykdyti naudojamų IT sistemų veikimą, tokius subjektus kaip bankai ir mokėjimo operatoriai, apskaitos, teisines, mokesčių paslaugas teikiančius subjektus, kurjerius (susijusius su užsakymo vykdymu). Administratorius pasilieka teisę atskleisti informaciją apie Vartotoją kompetentingoms institucijoms ar trečiosioms šalims, pateikusioms prašymą pateikti tokią informaciją, neviršijant galiojančių teisės aktų, taip pat siekiant nustatyti, tirti ar apginti nuo pretenzijų.
  11. Naudodamasis Parduotuve Vartotojas sutinka, kad būtų įrašomi slapukai ar kitos panašios technologijos.
  12. Vartotojo asmens duomenys tvarkomi visą Paskyros egzistavimo laikotarpį, o jos likvidavimo atveju nedelsiant ištrinami. Duomenų tvarkymo laikotarpis gali būti pratęstas tuo atveju, jei duomenų tvarkymas yra būtinas siekiant nustatyti, tirti ar gintis nuo galimų reikalavimų teisminėse, administracinėse ar kitose neteisminėse procedūrose, taip pat kompetentingų valdžios institucijų prašymu, o pasibaigus šiam laikotarpiui – tik įstatymų nustatytu atveju ir apimtimi. Pasibaigus duomenų tvarkymo laikotarpiui, duomenys negrįžtamai ištrinami.

§ 16. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Bet kokie galimi ginčai, kylantys iš pardavimo sutarčių, sudarytų remiantis šiomis sąlygomis, sprendžiami bendrosios kompetencijos teisme, kurio jurisdikcijai priklauso Pardavėjo registruota buveinė.
  2. Kliento ir Pardavėjo elektroninių paslaugų teikimo sutarčiai taikoma Lenkijos teisė, ypač Civilinio kodekso ir Elektroninių paslaugų teikimo įstatymo nuostatos.
  3. Šiose Taisyklėse ir sąlygose neaptarti klausimai reglamentuojami Civilinio kodekso, Elektroninių paslaugų teikimo įstatymo, Vartotojų teisių įstatymo nuostatomis.
  4. Pateikdami užsakymą internetinėje parduotuvėje, jūs sutinkate su šiomis Taisyklėmis ir sąlygomis (galiojančiomis užsakymo pateikimo dieną).
  5. Pardavėjas gali bet kuriuo metu iš dalies pakeisti Taisykles ir sąlygas, kurios bus paskelbtos internetinės parduotuvės svetainėje. Prieš atlikdamas Taisyklių ir sąlygų pakeitimus, Pardavėjas įspės apie planuojamus pakeitimus ne vėliau kaip prieš 7 dienas, nurodydamas pakeistų nuostatų turinį ir pakeistą Taisyklių ir sąlygų turinį konsoliduoto teksto forma. Vartotojo naudojimasis Parduotuve po to, kai įsigalioja Taisyklių ir sąlygų pakeitimai, prilygsta sutikimui su padarytais pakeitimais.
  6. Klientas sutinka gauti korespondenciją iš Pardavėjo Kliento nurodytu el. pašto adresu.
  7. Draudžiama kopijuoti, apdoroti ar naudoti visą ar dalį Parduotuvės svetainėje pateiktų aprašymų, vaizdų ir bet kokios kitos medžiagos ir tam reikalingas išankstinis Pardavėjo sutikimas, išreikštas raštu, grasinant negaliojimu.
  8. Taisykles ir nuostatus galima rasti adresu https://sklep.milsystem.pl/regulamin-sklepu/, kuriuos galima atsisiųsti ir saugoti .pdf formatu.
  9. Jei kuri nors Darbo tvarkos taisyklių nuostata galutiniu teismo sprendimu pripažįstama negaliojančia, likusios nuostatos lieka galioti.
  10. Reglamentai įsigalios 2024 05 15.